MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 29 april 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 29 april 2012 21:35

Nu måste ni hjälpa mig!

Haha, Jag har massor av headers osm jag inte kan bestämma mig för vilken jag ska använda??!! xD

Jag skriver vilket nummer det är över dom så får ni hjälpa mig att välja :)

Rösta i kommentarsfältet :D

Okej.

1.

2.

3.

    

4. 

5.


ELLER den jag redan har, vad tycker ni?

KOMMENTERA!  

Av My Eriksson Palmqvist - 29 april 2012 11:36

Hejsan svejsan! Nu är det söndag! Och i morgon även valborg då jag ska leka med Linnea och vi ska laga mat själva :D

Kommer bli gryymt kuul :D

Och dessutom är vi ju lediga på måndag och tisdag.

Och jag håller på att lägga upp en "videoblogg" på youtube

och här är den:


Och här är en bild på Nisse/findus när han ligger typ mitt i vägen när Anna och jag ska spela kort :P

Och här lite andra fina bilder som ni kan få skriva om ni tycker jag ska ha som header ;)

       

     

Tycker dessa bilder är superfina, men asså, jag vill ju inte byta ut Nisse ur headern, men vi får se hur vi gör ;)

Ni får kommentera vad ni tycker :D

Ahja, hoppas ni gillade klippet, bilderna osv, bara så ni vet så var anna och jag flumma och oserriösa i videon och dessutom är jag förkyld så det var väl typ därför jag inte var så vacker :P

men ha de bra, hejsvej!

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards