MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 6 april 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 6 april 2012 21:16

Tja! Nu sitter jag hos anna och det har allt slutat med att vi satte upp ett tält inomhus och tältar där, för det är för kallt ute och vi fick inte, anna har skaffat en blogg idag också :)

hehe, och ikväll ska vi kolla film och sen typ sova eller nåt, har inte

så mkt att säga just nu men asså, godnatt i förväg eller vad man ska säga ? ;) 

Idag har vi väl typ lyssnat på musik, kollat på film, suttit vid datorn och gjort reklamer med hennes digitalkamera :)

Haha, ahja, hejdå! :)

Av My Eriksson Palmqvist - 6 april 2012 11:32

Tjabba, nu sitter Anna och jag i soffan och chillar :)

Hon sov över här inatt, vi sa ju att vi skulle vara ute hela natten, men asså, vi va med tre stycken och 2 av dom cyklade vi med, och åkte till ett hjul och chilla bara och hade kul! sedan skulle vi träffa nån vid OK som hade åkt när vi kom dit, sedan så drog vi (Jag anna, Lollo o Noelle) skateparken och åkte cykel där, var lite i dalen och hade kul :)

Det var ju kul, men sen vid 11 började det regna och då fick vi börja gå hem för det blev askallt :S

När vi kom hem vid halv 12 så åt vi godis och sen sov.. haha, vaknade typ nyss åt frukost och sen ska vi hem till Anna och sova där :)

Hihi, kanske tälta :S Anna bah: vi kan ju tälta men det är ju kallt men det går ändå, även om vi inte får så gör vi det typ, och jag bah: okej ? xD 

Men det kommer säkert sluta med att vi går in och lägger oss för det är typ lite snö ute nu :S

Haha, men vi får se, kommer säkert blogga med ikväll :)

Ha de bra och glöm inte o håll utkik efter nya inlägg, och glömm inte frågor till frågestunden :D

Herra! :)

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards