MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under maj 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 27 maj 2012 22:14

Hej, kom på att det var ett tag sedan som ni kunde läsa mina nya fina intresanta uppdateringar! :)

Nej skoja bara xD Haha

Nejmen helgen har varit helt underbar!

Med Pappa, Anna mig själv o Katten :D

Anna och jag har badat fiskat, solat och grillat, eller ja, pappa grillade men vi va ju med och åt ;)

haha, det var typ 22 grader i vattnet, asgött! :)

Fredagen badade vi och åt grillat kött, fiskade och solade, samma där på lördagen :P

hehe, asmysig helg iaf, men har inget mer att erbjuda nu ;)

Men herrå! :)

Av My Eriksson Palmqvist - 23 maj 2012 06:21

Hej! Asså, jag gjorde en videoblogg i förrgår som skulle kommit upp, men det blev något fel när jag skulle lägga upp den så.. :(

Tyvärr så får ni den inte.. orkar inte klippa ihop den igen xD

Men det jag sa va typ att det är sommarväder och att jag har tagit blodprov och sagt saker som typ dosent mind at all

hah xD

Men idag är det onsdag och vi har gympa första timmen :)

Gött :P

Men ni får hare bra :P

Herra!

Av My Eriksson Palmqvist - 20 maj 2012 15:41

Hej, Jag har kommit hem från Anna nu och vi har haft jättekul :)

Ska väl försöka hinna klippa ihop filmerna vi har filmat då idag iaf :)

hehe :)

Har varit en sommar-helg för oss, ni får se sen, kommer inte berätta nåt ;) 

Av My Eriksson Palmqvist - 18 maj 2012 21:26

Detta är min kompis Alexandra Larssons blogg som lägger upp roliga videos som jag ;)

Och i denna video är jag med , känd som "veckans blogg" ;)

Och läs hennes blogg ;)


Och själva bloggen heter alexandralailalarsson.bloggplatsen.se 



LÄS DEN ÄR NI BÄST , MEN GLÖM INTE FÖLJA MIN ;)

Av My Eriksson Palmqvist - 18 maj 2012 17:18

Hejsan!

Just nu väntar jag på anna, har precis fixat en ny header och duschat håret :)

Så lämna en kommentar i kommentarfältet och skriv vad ni tyckte om headern :)

Anna och jag ska iaf tälta i natt :)

Kanske kommer klipp från idag om vi filmar nåt ;)

Kommer bli kul. Imorgon ska jag med henne hem och sova där.. ber till gud om bra väder för vi ska fiska och kanske tälta vid sjön :P

Som vi sälert inte får men.. aah.

NU KOM HON.. måste dra , tjaa!

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards