MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 4 april 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 4 april 2012 14:47

Mattias och jag har handlat så till middag blir det

Fiskgrateng med mos och citron. Och hela huset för oss själva så vi kan skrika och dampa hur mkt vi vill :D

Snacka om chill kväll och Anna och jag har lite planer till helgen också, gäller bara att få tillstånd av mami :)

men det kommer nog gå tror jag :)

Bjuder på typ den vackraste bilden jag har på mig xD haha nejmen ni fattar nog :P

 

Av My Eriksson Palmqvist - 4 april 2012 10:55

Hej alla fina, idag är det onsdag. Skulle ju egentligen gått till skolan, men känner mig inte .. ja, helt bra än?

Men Mattias överraska mig med frukost idag :D

(Fattiga riddare) Det var asgött, första gången jag äter det, rekomenderar om ni inte ätit de, som ni säkert gjort :P

Nu lyssnar jag på drop in low , den eh så go :)

Idag är premiären med titanic i 3D :( Jag vill see, men har ingen skjuts, har inte råd eller någonting, Mattias vill ju mää se den men som sagt, no drive, no mony (stavning ;))

Ahja.. OOh, nu börja Drive By med train på spotify, den låten in my <3 alltså


oh i swear to you, i be there for you, this is not a drive by yyyy ;)

hehehe :P

Nejmen.. idag blire väl till att sitta med datorn och tråka som vanligt ? :)

Skulle gärna vilja ha lite frågestundfrågor :P

Ska ju kanske svara på dom :)

Skriv en kommentar med typ 20 frågor ? :D

Huuuur kul som helst, ingen fråga är för dum och.. det är typ 2 personer som kommenterat, min syster och min kompis Liza. :)

Skulle vilja rekomendera hennes blogg också :)

Hon har tagit en bloggpaus men hon börjar väl igen efter nån vecka ? :)

lliiizaa.blogg.se :D

Vet dessutom inte vad det är för fel på min spotify, här om dan var alla låtar sönderspelade men nu så kan jag lyssna på alla hur många gånger som helst typ ?

Faiilll ? :D

Men ändå kuul :D


Btw ,nu kom soldiers, Ulrik Munther Ulrik Munther Ulrik Munther.. världens bäste asså :)

haha, inte ensam om o tycka det iaf.. Min syrra typ alla mina kompisar också ^^

Wanna let live, sjöng han nu,, haha ni bah: kbry?

haha, men jag älskar hans låtar och hans röst :)

Bäst!!

God frukost, skön sömn och trevlig första timmar på denna dag :)

Mattias o jag kollade nyss på en film som hette Remember Me

Den var jättebra ,lite förvirrande bara eftersom vi inte såg den från början, 

Vill rekomendera den och även Charlie St.Cloud, den är superbra! :3

har någon sett filmen "Devil inside" Typ, den hette nog så tror jag, verkar asläskig, har bara sett trailern , vågar fan inte se filmen asså :S

men nu är the big bang theori påväg :)

Den är så bra :P

Tröjan du hatar nu då :)

hehe, nejmen ha de bra så hörs vi sen eller nåt :S

Herra :)

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards