MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under februari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 27 februari 2012 13:07

Hej!

jag vet att det är väldigt dålig uppdatering men jag är inte så bloggsugen i detta tillfälle, men kanske tar en bloggpaus, 

vet inte hur länge ?

Men jag hoppas mina läsare hänger kvar? 

IDAG ska jag antagligen till min goa unge Linnea :D

Och antagligen sova där :)

Och inatt så sov Anna över här och vi köpte kladdkaka, cola, godis och glass :D

Gött! fast vi orkade inte allt xD

Haha men ja, vi hade kul iaf :)

Och idag har jag typ sovit efter att Anna åkte hem, och snart ska jag kanske till Linnea :)

Kul, hoppas ni har det bra , men jag tar lite bloggpaus, har typ inge ork te o skriva s¨det blir en paus.

Hejdå!<3

Av My Eriksson Palmqvist - 25 februari 2012 19:05

Hej , har egentligen inget att säga, men skulle bara göra ett inlägg för skojs skull, jag har ritat lite senaste tiden, och här kommer en bild :)

 

Av My Eriksson Palmqvist - 25 februari 2012 11:47

Ursäkta min dåliga uppdatering men min dator är jätteseg. Men igår så var det boda borg med Kimberly Linnea, Alexandra och Michelle + lite med Anna, men vi var ju jätte ovänner innan, men sen så sa jag att jag tyckte det började bli töntigt med att vi inte pratade med varandra , så vi sa det, sen blev typ allt som vanligt ^^Men på boda borg igår så klarade jag 10 banor tror jag ^^haha. Dom var jätteroliga :DMen vi hörs lite sen eller nåt! Hejdå! :)

Av My Eriksson Palmqvist - 21 februari 2012 05:56

Nejmen tjena!

Gick upp tidigt idag :) 

Så jag ska bli piggare på morgonen  typ ^^ Men idag är det ju skola, vet inte om jag KASKE ska på paX

Det är inte lika kul på tisdagar men vi får se ^^

Skola som vanligt idag då? :P

Just NU lyssnar jag på musik ingirad i en ullig filt medans kläderna hänger på elementet och värmer upp sig lite :P

Ja men jag kanske gör en kort videoblogg eller nåt , vi får se ^^

Men vi hörs, hejsvej!

Av My Eriksson Palmqvist - 20 februari 2012 20:29

Men aah säger jag bara, har gjort typ 3 videobloggar men asså, 

allihop är assega att komma upp, en försöker läggas ut på youtube, och det första försöket tog det 2 dygn att lägga upp det, men det funkade inte då.. nu har det preciis börjat ladda, sorry för att det inte funkar, men vi får hoppas att mina 3 värdelösa videobloggar kommer upp nån f*cking gång! :@


* NU ÄR JAG ARG!*

Av My Eriksson Palmqvist - 19 februari 2012 15:10

Enligt mig är denna person den roligaste videobloggare som är värt att titta på, detta är min humor!

Av My Eriksson Palmqvist - 18 februari 2012 17:01

Hejsan! Idag är det lördag! :)

Kom precis hem från Alexandra!

Linnea åkte hem lite tidigare för hon skulle till sin pappa , och Alexandra och jag tog bobbarna och drog till vattentornsbacken och åkte och gick senare till pizzerian, och åt pizza o drack cola ^^

haha. 

(Om igår:..)

Vi fick sluta vid halv 12 i skolan 

så vi gick till backen vid skolan och åkte sopsäck, det gick fort ^^

Sedan gick vi hem till mig och hämtade grejer och slängde in dom hon Alexandra, drog till pizzerian, drog hem till alexandra igen och chillade lite, körde typ sanning, konka o pricent, osv osv, hann ganska många saker, åt glass, drack dricha, typ dansa och hade bara en awasome time :D

Sedan gick vi till paX, där vi hade det rätt trevligt och sen på natten vid 12 blev vi hämtade av Alexandras pappa, men glömm inte i åtanke att Linnea var med hela tiden ^^

När vi kom hem till henne igen så satt vi o slappade och vi hade sagt att vi skulle vara vakna hela natten, men.. Alexandra och Linnea somnade på en gång vid halv 3 typ xd och jag bah:

- Men hallå??, skulle vi inte dygna eller ??, hallå??, Vakna dåå!!!

Men dom bah: 

- zzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz

Och sedan fick jag inte liv i dom så jag gick också och la mig xd

haha. Hade iaf en awasome time med mina bästa tjejor som finns i hela världen, 

Alexandra <3

Linnea<3

Och nu sitter jag i min one piece och lurviga filt och värmer mig för jag blev en aning blöt när jag och Alexandra gick o åkte bob xD

Ha det bra, hejdå!!

 

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards