MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under januari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 31 januari 2012 20:27

Nejmen hejsan igen! Jag kollar just nu på SvampBob Fyrkant.Det är så himla kul! Svampbob som är så glad , Patrik som är så dum i huvudet, Bläckward som är så tråkig, Krångliga krabban som vill ha pengar, Sandy med karaten och Gary som jamar :D Så kuul :DMen 2 saker som INTE är så himmla kul ? .. Är att ...Mitt databatteri tar slut på typ en gång och det är inte kul.. inte alls kul faktiskt.Och den andra saken, när jag tvättar ansiktet mot finnar, så viker ögonfransarna som är "Längst ut på överögonfransarna" Det kanske är typ 1-2-3 stycken ungefär som viker in sig i ögat, och det är bara på högra ögat och det rinner och irriterar, och det är inte heller så jävla kul :( Ni får kommentera om ni vill göra länkbyte , jag har ungefär 120 sidvisningar varje dag, så ni vet, Men jag ska nog stänga av datorn och sova lite nu tror jag. Godnatt!<3

Av My Eriksson Palmqvist - 31 januari 2012 19:55

Hejsan. Nu ligger jag i sängen i pyjamas med datorn i knät. Mysigt :3 Tänkte jag skulle sova mkt inatt så jag är piigg i morgon när jag ska till skolan :)Men ni får ha det braa så hörs vi mer i morgon om vi inte hörs mer ikväll :DHejdåå :) <3

Av My Eriksson Palmqvist - 31 januari 2012 19:08

 Dagens diss ääääärrr: Ont i maaaageeen xd   

Av My Eriksson Palmqvist - 31 januari 2012 18:49

 













DAGENS HISS VAR: "Fina minnen väcktes när jag tittat på bilder från några år tillbaka" 

Av My Eriksson Palmqvist - 31 januari 2012 17:24

Hejsan svejsan! Nu är designen NY igen :D

Är dessutom klar med spanska-läxan med :)

Men jag ska byta till engelska i 8an, kanske tidigare till o med men vi får se hur det blir.

Men headern vart bra iaf. Jag MÅSTE träna på SO, vi har prov på Protestantiska kyrkan på fredag :(

Men det ska väl gå vägen. Ska till pappa på fredag också. Och i morgon måste jag ha med 100 

kr till Sven-Erik inför Gustavsvik på torsdag :D

Jag har skaffat lite nya kategorier nu med, kanske kommer inlägg i dom lite senare :D

Hihi vad glad jag är. Anna var också hemma, och 3 tjejer till som jag vet om pga ont i magen så

det är jag tydligen inte ensam om. Men i morgon så har vi gympa, spanska, engelska, lunch, vardagsmotion och svenska.

Helt okej lektioner tycker jag. Men i morgon så ska jag ta med SO grejerna och träna träna träna på Protestantiska kyrkan.

Och på torsdag ska jag ha kul och på fredag ska jag göra bra ifrån mig på provet och dra till filipstad och åka skidor med pappsigull :) Och träffa pappas katt Nisse. :D

Om inte några planer bli ändrade förstås men det TROOOR jag inte iaf ;)

Nu kollar jag iaf på svampbob fyrkant, det är braa :D <3

Men här kommer lite bilder på allt jag pratat om i detta inlägg ;)



           

 


Ha det bra hörni, hejsvej! :D 






My   

Av My Eriksson Palmqvist - 31 januari 2012 15:02

Hejsan svejsan. Bloggångest. Vet ni vad det är ?

Det är när man är super bloggsugen men man vet inte vad man ska skriva om. Det kanske ni märker när jag skriver ganska ofta men skriver om trots allt ingenting. Min blogg HANDLAR ju inte om så mycket. 

Bara om mig. Men alltså, en del har ju typ sånt här: "Dagens söta" Dagens hiss"Dagens diss" OSV.

Kanske ska skaffa sånt så har jag iaf NÅGOT mer att skriva om , hehe. 

Men vi får se hur det går med det osv osv osv osv ;)

Nejmen nu har jag iaf inte lika ont i magen. Jag vet typ 3 personer i min skola som också är hemma på grund av magont.

Men. Ja. Här kommer en på bild på en fin header som jag gjorde för några dagar sedan, jag kan verkligen inte bestämma min om vilken jag ska ha, den jag har nu eller den här:

 


Vad tycker ni ? Kommentera är ni snälla. Hihi. Men nu är iaf frågestunden över men ni får ju fråga vidare så när jag har fått ihop lite frågor så gör jag ett videoinlägg o svarar på dom :)

Men nu ska jag försöka mixa och trixa till en snygg bloggdesign :D Ha det bra pusshej :) <3





My   

Av My Eriksson Palmqvist - 31 januari 2012 14:19

Snacka om repig mobil xD  

MEN det är min brorsas gammla ;D Så allt är inte jag ;)

Av My Eriksson Palmqvist - 31 januari 2012 09:22

Stannade hemma idag. Ont i magen (IGEN -.-)

Går kanske iväg senare om det blir bättre.

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards