MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 10 april 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 10 april 2012 23:01

Tjo.. jag är lite smått frustrerad , jag satt i typ 20 minuter.. eller inte satt jag typ dansade och knäppade mig asmkt, men asså.. dampa bara, tyckte själv videon blev asbra, men så var videon för lång för att läggas upp på youtube, jag har för mkt att ge er märker jag :S Men det kommer fler videobloggar jag lovar :)

Ska nog snart lägga mig iaf, hoppas ni har det bra, herra ;D

Av My Eriksson Palmqvist - 10 april 2012 16:13

Ifall jag får 5 frågor utan olika personer så kommer jag göra videoinlägg varje gång jag ska säga något i slutet av denna vecka, om jag får tio frågor, så kommer det vara videoinlägg till slutet av april :)

Så fråga på om ni vill ha videoinlägg :)

Av My Eriksson Palmqvist - 10 april 2012 11:03

Hejsan! Idag är det tisdag.. tror jag.. håller inte riktigt koll på det..

Men TACK för alla fina kommentarer som jag fick igår! 

Betyder mycket för mig att få lite feedback ;)

Idag ska jag nog bara vara hemma.. vet inte riktigt vad denna tråkiga regniga tisdag har att erbjuda men.. vi får se :D

haha. Hoppas ni har det bra iaf, kommer säkert en videoblogg senare idag.. blir mer pigg på det när jag får höra att fler och fler älskar dom :3

Ahja, men som sagt, det kommer videoblogg sen, jag löver, ha de bra så hörs vi senare.. hejsvejs :)

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards