MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 24 april 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 24 april 2012 21:18

Hej! Pappas och min katt har försvunnit och vi vet inte vart han är, han försvann i lördags och finns någonstans filipstad och vi vet inte var! Skulle betyda väldigt mycket ifall ni tittar efter honom ifall ni är där. 

Han är ju orange - gul och normalstor hankatt som är ganska rädd i naturen och inte van vid trafik, och om ni ser honom så vill jag att ni kontaktar mig på EN gång!!

Han är en mycket speciell katt och min pappa och jag vill verkligen ha tillbaka honom :(


 

Av My Eriksson Palmqvist - 24 april 2012 16:09

Hejhej, idag kanske det kommer en video där jag svarar på frågorna sen frågestunden, får se hur det blir med det :)

Men troligtvis kommer den, kommer iaf spela in den idag så ni vet :)

Nu sitter jag och har precis kommit hem från skolan och äter flingor :)

Och ni får ha det superbra, som jag ;)

Hehe, ahmen vi syns sen, herra :)

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards