MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 1 april 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 1 april 2012 20:09

Heej, idag är det 1 April, vilket är (Lura alla dagen) haha, har försökt en gång med min bror men han gick inte på det, har gått på ett april skämt idag och det var när mamma sa att min kanin hade rymt.


Ahja, btw så har det snöat och haglat och blåst osv här hos oss, och imorgon vet jag inte om jag kan gå till skolan, mår fortfarande inge bra, snuvig o ont i halsen o rinniga ögon osv osv osv, hahaha, känner mig klen just nu men sånt ör det ju när man är sjuk, någon gång måste man bli det.


Hoppas ni tycker om min nya design, texten har jag skrivit från lite olika låtar, bland annat a drop in the ocean och skinny kove, och sedan fixat lite här o där, bilden är ju på Nisse som ni kanske ser, hihi, han är världens bästa asså!.



Igår kom jag hem från pappa, stannade bara en natt eftersom jag var sjuk, vi hade det mysigt och vi satt inne o kollade på filmer och hadem det chill :)

Har egentligen inte sån lust att blogga, beror väl mest på att jag inte har nåt att skriva ? :S

Men skitsamma. 


Nyss har jag kollat på hur "Facebook" kom till, den hette typ "The social network" 

Den var bra, men lite krånligt att fatta lite då o då, men om ni ser den, kän er inte dumma om ni inte hänger med .. för det gjorde inte jag, jag kanske är lite wierd o dum i huvet men det har väl inte ni några problem med, eller ?? ;)

Nejnej nej nej nej nej........ börjar tappa ord nu här ;)


Längtar som fan till sommaren, då jag för hoppningsvis kan köpa en iphone 4s, 


Vi var på maxi här om dagen ( i onsdags) och då fick jag ett par nya skor, converse (inte riktigga) men assnygga iaf :D

Typ randiga eller nåt, vet inte riktigt, men fina var dom iaf :)

Sen va vi på mc donalds , muuummmssss :D

vet inte om det bli några bilder i detta inlägg, får se :)



har märkt att jag börjar hänga med på matten .. haha, efter ? xD

Vi ska ju få en ny kille i klassen snart :)

Vågar inte säga namnet ;3 


Nyss åt jag Mattias hemma-gjorda choklad-pudding, typ ta lite kakao , grädde o oboy-pulver 


Blev ett rätt långt inlägg detta, och btw kan jag passa på att tipsa er om min brors youtube-kanal som han har tillsammans med sin kompis, men han gör nästan alla videor, den heter thomatLIFE

och här kommer ett klipp som är rätt kul ^^

B-humor och han är inte så störd som han verkar utan är bara lite desperat ;)

hahahaha , nejmen ni kanske fattar ;)

Kolla hans andra videor o prenumerera om det är kul :D

haha, och hoppas för guds skull att ni känner till William Spetz, ( som skriver och gör videoinlägg i "lillabloggen") 

han äger.


Trots allt det jag skrivit får ni ha en bra söndag-kväll så ses vi irl eller här på bloggen någon annan gång, puss på er mina fina :) <3


Herra :) <3

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards