MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 3 april 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 3 april 2012 16:25

Nu sitter man i soffan nyduschad och överlycklig över att man fått ur tovarna ut håret :S


var typ påväg att bli naturliga dreads xD

Haha, men duschade med mycket balsan och masserade in shampot försiktigt så gick det :D

Wiihuu, och nu sitter man i soffan osminkad, finnig o ful men nyduschad o fräcsh är man iaf :D

 

Som ni kanske fattar är jag inte serriös på bilden!




Såg typ nyss klart "The woman in black" Nog fan den bästa skräckfilmen jag sett! Inte läskigast men jävligt BRA!

Den handlar om en kvinna vars son druknade i ett träsk, hon anklagar adoptivmamman till att inte räddat honom och mer tänker jag inte säga ^^

Jag rekomenderar verkligen att se den!



Imorgno ska jag eventuellt till skolan o träffe de fine människerna som finns där :)

Första timmen ska vi springa runt sjön :)

Kommer bli kul o ta en joggingrunda :)

Hoppas ni får en bra tisdag så hörs vi nån annan gång :)

Av My Eriksson Palmqvist - 3 april 2012 13:01

Hejhej, nu sitter jag i vardagsrummet och tråkar :P

Är som ni kanske märkt hemma idag också.

Hörde att Anna också är sjuk så synd om Linnea som inte har nån av oss i skolan :P

Idag ska jag... duscha ?

haha, ser ut som jag har rastaflätor :S


Haha , igår bakade jag och Mattias bullar :3

Bild:

 

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards