MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 27 april 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 27 april 2012 20:28

Shiiit vad glad jag är nu!

Nisse är tillbaka!! :D

Min morbrors dotter hade sett en katt som kom och gick, sedan fick hon höra att våran katt var borta.. sedan nu idag ringde hon och berättade hon att hon lyckats fått in honom, fyfan vad glad jag är :D

Går fan inte att beskriva.. och om han rymmer igen så vet jag inte vad jag gör, han kanske vet att det är till henne han ska gå ;) Men GUUUUUUUUUUUD vad glad jag är!! :D

   

Bilder från nu ^^

Av My Eriksson Palmqvist - 27 april 2012 16:52

Tja! nu äre fredag och i morgon är det en vecka sedan som findus försvann, jag och anna var ute förut och gick runt och kollade efter honom men vi fick ingen syn på honom. 

Pappas brors dotter hade tydligen sett honom igår och beskrivningen instämde ganska bra tycker jag, men vi får väl se när han kommer tillbaka.. men snart ska vi laga mat :)

Och önska mig lycka till för att hitta findus, så tack o hej!

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards