MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under augusti 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 27 augusti 2012 07:16

Godmorgon i lingonskogen? HAHA nejmen Hej.

Måndag då? -.- PALLAAAA??


HAHA, har börjat säga palla istället för orka, bara för det låter "coolare" HAHA

Och vi har typ de jobbigaste lektionerna ? Käns det som nu när jag sitter här och lyssnar på ulrik munther och inte orkar äta något och typ mår illa...

Kul liv?

nejmen jag ska väl cykla iväg, och Kimberly skulle någonstans så vi kunde inte ta följe :/

Ahja, ni får ha det bra så hörs vi! Hejdåå!

Av My Eriksson Palmqvist - 26 augusti 2012 21:33

Hej! Som ni kanske sett har jag ändrat header och lite så!

Själva bilden tycker jag är skitfin! Findus!

Men asså, jag sparade den från facebook eftersom den bara finns på pappas dator!

Så den blir ganska liten :/

Men när jag la meny-grejset såg det ju lite bättre ut iaf! Kommentera gärna vad ni tycker! :)

Originalbilden (Som jag sparat från fb) ser ut såhär:

 

Jag skrev ut den hos pappa så jag har en stor bild av den!

Min bror tyckte att det ser ut som en sån här fin vykort-bild! :)

Håller med till en viss del!

En fin liten fotomodell min lilla Findus! Hihi!

Men i helgen så har pappa och jag fiskat, plockat svamp, och åkt till karlstad en sväng!

Har varit roligt!

Vi fick 21 aborrar och alla var skitstora o:

HAHA, mycket svamp hittade vi också! Och när vi var i karlstad köpte vi lite målargrejer!

Riktigt målarblock med kolpennor och skuggningspenna med mera!

Men måste typ sova nu eftersom det kommer en ny förjävlig måndag imorgon :/

Ahja, godnatt!

Av My Eriksson Palmqvist - 25 augusti 2012 12:48

Tjj höll jag på att skriva, tänkte säga hej och tja samtidigt :S

Men ahja, så kan det gå :S

Men nu är jag hos pappan min, och idag ska vi typ ut på sjön och fiska! Kanske tar med kameran så det kommer KANSKEE upp bilder ikväll, we gonna se ;)


Men anars så är det väl frid och fröjd med allmänna sakör, Haha

Har kanske småsaker at prata om, men det tar jag i en videoblogg och sånt därnt lixommmm, men 

ni får ha de göööttt så hörs vi, hejdah!

Av My Eriksson Palmqvist - 18 augusti 2012 15:49

Hej! Nu sitter jag hos anna och vi ska sova över i ett hus på henns tomt med lite annat fölk , kommer blki väldigt roligt! men det var väl det HAHAAAAAAAAAA
hejdå! xd

Av My Eriksson Palmqvist - 15 augusti 2012 11:48

Tjena!

Idag är det då onsdag! Fint väder och efter maten ska jag och familjen åka och bada! Håller just nu på att lägga upp en video på youtube! :)

Moa och jag var ute och plockade mat åt vår kanin och tog lite kort och sånt!

Det finns fullt med getingar och humlor vid blommorna! (Som det finns bild på i headern)

Hihi! Och imorgon åker jag till Liseberg och ska åka ATMOSFEAAAAR för fjärde gången som kommer bli så jäkla kuul :D


Typ den bästa karusellen som finns! :D

Att skrika halsen av sog och bara få den där höjdrädskicken! Så jävla underbart!

Och få träffa en del av mina kompisar igen :D

Har saknat Linnea som fan! Hon är ju en av mina bästa vänner, och jag har inte träffat henne på hela sommarlovet :P


Jag tror jag tar med kameran när vi badar så det kommer upp sen när vi kommer hem!

Får se hur det blir!


Jajemen! Men ha det bra sålänge! Och ställ frågor till frågestunden!

Hejdå! .. Bjuder på en bild på en skitsöt humla jag tog förut :P

 

Av My Eriksson Palmqvist - 14 augusti 2012 13:54

Halloj! Som ni kanske ser har jag bytt header! Fotograf och redigering har jag gjort själv.. fattade ni säkert men iaf..


Idag är det skitfint väder, och så sitter man inne och orkar inte göra någonting, helt fårevör alån och ingen att vara med.. :(

HAHA! Men jag skrev nyss på fb om de finns någon sin vill leka idag :)

HAH.. får väl se om någon vill.. tror det bara vlir at vara hemma ida.. vet inte riktigt,, får väl se om det blir någon videoblogg idag också..

gjorde en igår.. och det dampar som fan med att lägga upp klippet i bloggen :S

Så ni får gå in på min youtube kanal "MyErikssonPalmqvist"

Och den som ställer mest frågor hälsar jag och tipsar i en videoblogg ! :)

Remembär that!

 

Bjuder på en mycket fin bild. Hejdå.

Av My Eriksson Palmqvist - 13 augusti 2012 15:18

Tjabba! Kommer upp en videoblogg senare idag! :)


Just so you no it, kommentera gärna ett ämne jag kan prata om, eller flera så jag har till nästa! ;)

Av My Eriksson Palmqvist - 12 augusti 2012 17:34

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards