MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 13 april 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 13 april 2012 12:32

Tja, igår skulle vi ju sova i kyrkan :D

Började med att vi körde lite lekar och sånt :) Åt godis och mat, danstävlingar och sen så gick vi upp och bäddade..

Kollade senare på skräckfilm och åt efterrätt, sedan hör man hur någon hoppar i källaren (Det spökar)

Sussie (Ledaren) har ju varit med om saker innan , hon har tydligen sovit när nån annan gång.. men asså

Man såg skuggor.. svepnader.. kalla vindar som kommer och går.. och dunsar i källaren.. sedan kunde man typ höra att någon pratade och stolarna i salen började röra på sig.. men det mesta var ju det som andra hade hört eftersom jag typ vägrar att höra såna saker :P

Men en del saker hörde jag ju lixom.. och någon gång när Sussie hade sovit där.. Hade dom hört någon som SJÖNG i själva kyrkan och det var ingen där :o Fatta va coolt! :o

Sen så skulle vi ju samtidigt dygna.. men asså.. ingen vågade väl somna i den där situationen.. men jo då! Jag var typ den enda som höll mig vaken HEEELA natten xD Och vi försov oss och alla var på så glatt humör .. HAHA xD

Kanske lägger ut lite bilder från kvällen senare idag, orkar verkligen inte hämta kameran och importera in bilder nu:P

Sedan fanns det ju stunder när man bara låg och pratade med alla.. vi prata om typ glass.. pinsamheter och sånt bara för att hålla oss vakna.. men typ alla somna förutom jag :P

Så tack för den underbara kvällen!

Nora , Viktoria, Anna, Cornelia, Michelle, Christin, My, Sofia, och Kimberly <3

Av My Eriksson Palmqvist - 13 april 2012 08:18

Tja, ska sova nu pga en anledning, skriver sen om natten xD

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards