MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under mars 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 30 mars 2012 20:09

Hejsan svejsan, nu har jag skaffat en ny design :D

lite b kanske men ändå? :D

jag har dock blivit förkyld och orkar inte blogga, så ni får ha det bra, herra <3

Av My Eriksson Palmqvist - 23 mars 2012 19:51

hejsan, nu sitter jag hos pappa och ska snart äta mat, han har köpt en skrivare som kan skriva ut bilder, kommer bli skitkul :D

Förresten så är dansen på musiken ASKUL! :D

Och så har jag tagit redigerat och fixat lite bilder, här kommer lite smakprov ;)

     

Av My Eriksson Palmqvist - 18 mars 2012 15:26

Hej, det var ett tag sedan som jag uppdaterade men här kommer en liten uppdatering

Har haft en ganska rolig helg iaf :D

Först på fredagen så va jag och anna, drog till pax, hade en awasome time oh sen på lördagen så drog vi till pizzerian o käkade pizza :D

Efter det blev det UKM och kollade, sen på kvällen drog vi hem till henne o chillade, och sov där, och sen idag har jag varit hos henne åkt hem och städat mitt rum lite snabbt :)

en det är väl typ det, ha de bra hörni :)

Herra :)

Av My Eriksson Palmqvist - 12 mars 2012 18:05

Hej bloggen!

Idag har jag möblerat om mitt rum! Ni vet nog ungefär hur det såg ut innan ?

Och här är 2 bilder på hur det ser ut nu! :D

 

 

Kommer ett kort videoinlägg snart :) 

Av My Eriksson Palmqvist - 8 mars 2012 20:36

Hej!

Dagens inlägg nu då :P

Men idag så var jag Linnea och Alexandra efter skolan och åt pizza

Var dessutom ett fyllo på pizzerian xD Haha

Sedan va alexandra tvungen att gå hem :(

Så linnea och jag gick till tjejkvällen själva, det var jättekul! :)

Nu dricker jag cola och gosar med katten :)

och i morgon ska jag linnea och alexandra sova hos mig, gå på pax osv osv :)

Ska väl typ lägga mig, gå upp tidigt och imorgon bitti ska jag göra NO-läxan (läsa några sidor)

har läxförhör i både engelska och NO i morgon, men engelskan kan jag reda :)

Kanske en videoblogg på gång dessutom

ha de bra hejsvejs!

Av My Eriksson Palmqvist - 7 mars 2012 20:01

Hej bloggen. Nu kommer en liten uppdatering!

Har typ inte orkat sätta på datorn bara för att blogga, så lat vet ni :D

Men i måndags, jag kommer inte ihåg vad som hände då, kanske bloggade då? Orkar inte kolla :)

Men igår var jag och Linnea hemma hos mig och gjorde matteläxa, sedan skickade vi sms till alexandra och möttes vid pizzerian och köpte en pizza innan vi drog hem till mig, sen till paX :)

Kul dag mina små bebisar ;)

EN sak jag irriterar mig på lite ofta, att folk skickar såna här "förfrågningar" i spel på min FB

GUD, jag spelar inte ens , hata förfrågning..?

Mattias mår inte så bra idag :(

Han har ätit nåt konstigt så han mår illa och håller nästan på o spy ibland :S


Imorgon ska jag va med Alexandra och Linnea och vi ska äta pizza och sedan dra till BRUDTAJM (ASKUL)

:D

Hahahahahaaaa, 

Men just nu sitter jag i köket bara för att ha datorn på någonting :P

Hoppas Mattias kryar på sig så ska jag göra mat eller nåt nu :P

Herra! ^^

Av My Eriksson Palmqvist - 5 mars 2012 19:22

Sitter just nu med en kopp te och lyssnar på Somebody that i used to know..

Bra låt det tycker jag! :)

 

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards