MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 16 april 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 16 april 2012 18:14

Tja!

Första skoldagen avklarad :P

HAHA. 

Varit astrött och haft skitont i huvudet :(

Men ahja.. har det just nu också men det kanske kommer en videoblogg sen bara för jag är så snäll ^^

Lite smått irriterad som är lite snål för tillfället.

Men på tal om ingenting så har Linnea , jag och kanske Sofia planerat att ha en middag på valborg som vi ska laga själva och ha jättemys :)

Ni får ha de bra ^^

Herra :D

Av My Eriksson Palmqvist - 16 april 2012 07:50

Godmorgon. Fyfan vad trött jag är idag asså :(

Ska ju till skolan nu då :/

Fy. .. . . men det kommer bli kul som fan att träffa alla kompisar 

Orkar inte skriva något invecklat nu.. så vi ses sen :D 

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards