MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 2 april 2012

hej

Av My Eriksson Palmqvist - 2 april 2012 21:12

Skulle bara säga hej.

hej.

Av My Eriksson Palmqvist - 2 april 2012 12:59

Jag önskar mina förkyldningar inte var såhär jobbiga.


1. Ont i andningen i näsan

2. Ont i halsen

3. Halsontet blir bara värre, efter någon dag går det över

4. Snuvan börjar komma

5. Det kjittlar i näsan (då man ska nysa) men det blir ingen nys utan vatten ur ögonen istället

Sedan fortsätter det så.. och allt kommer i steg också, ibland kan jag få feber och hosta efter allt det också, och det tar sån jävla tid innan det går över, irriterar mig, skulle vilja ha som vissa andra, blåsor i munnen istället, sen när dom är borta så är man frisk, vill inte att det ska synas att man är sjuk och att det irriterar, och eftersom man snyter sig så mkt blir man värsta röd under nästan och runt ögonen och om man täcker över det med smink så blir det bara värre ;(


Buhu, tycker synd om min själv asså :(

GUUUUUUUUUD vad jobbigt det är att vara sjuk, och när man är sjuk kommer man typ inte ihåg hur det känns att vara frisk ? xd



och jag börjar dessutom få upp bloggintresset, även hungern nu känner jag, tur att mamma står o steker körv och koker speggethi (stavning?)

men vi kanske hörs sen, hejsvejs

Av My Eriksson Palmqvist - 2 april 2012 10:39

Fick en kommentar för ett tag sedan som jag tänkte ta upp, "Din blogg behöver mer action" 

Jag tycker att det är mkt klipp och sånt men tydligen inte den kommenteraren , och om ni håller med får ni gärna kommentera och förklara vad som menas med kommentaren :)

tack!

Idag gick jag upp vid 8 och sa åt mamma att hon gärna kunde vakna och sjukanmäla mig till skolan.

Mår inge bra idag heller ;/

Efter hon gjorde det gick jag och la mig och vakna igen vid 9 och gick ner o kolla på teve, typ.

Åt frukost och slog nu på min älskade dator ^^

haha, och idag blire väl bara att sitta hemma och tråka :)

HÖHÖHAHAHEHEHIHIHOHO

Vet inte om det bilr skola imorgon, hoppas det iaf, vill inte missa för mkt , om man missar 2 dagar i skolan på högstadiet missar man kanske 1 projekt i varje ämne för man börjar med nya saker hela tiden, (iaf i min klass :S)

haha, men resten av min familj mår bra iaf och det ska man väl vara glad över :D

Här har vi lite bilder som jag har målat, ritat, redigerat, fotat och haft kul med :P

             



En del av bilderna kanske ni redan har sett på facebook eller något ?

men nu har jag väl inget mer att säga så nu får jag göra ett avslut på detta inlägg ? :P

Hejdååå!! <3

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards