MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under januari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 17 januari 2012 15:26

Hej bloggen. Nu har jag kommit hem från skolan. Var väl en helt vanlig dag idag. 

Tyckte själv att jag har jobbat jättebra idag :D "Stolt"

Idag ska jag FÖRSÖKA plugga matte , no och spanska, hade en miniläxa på spanska, no-läxa till fredag och matten ligger jag lite efter i , så vi får väl se hur det blir med det. Kanske kommer ett videoinlägg och jag kanske ska förbereda en frågestund så ni kan ju börja fråga NU! :)

 

Av My Eriksson Palmqvist - 16 januari 2012 21:48

Godnatt och vi hörs i morgon , glöm för guds skull inte o kommentera, rösta på omröstningen och ställa frågor!

Av My Eriksson Palmqvist - 16 januari 2012 18:30

Hejsan svejsan! 

Som ni kanske ser har jag ändrat design :D

Tyckte den blev rätt bra faktiskt :)

Skulle bah säga det xD


Haha Hejdå igen ;D

Av My Eriksson Palmqvist - 16 januari 2012 17:33

Hej bloggen! 

Nu sitter man vid datan med Anna och lyssnar på musik   

Provade göra en sminkvideo förut, men jag var lite flum så det blev inte ens bra   

Får väl se om den kommer upp eller inte   

Vi får seeeeeeee   

Spanska provet gick väl sådär vad jag kände av iaf. 

Bjuder på en bild av mig och Anna 

 

Av My Eriksson Palmqvist - 15 januari 2012 20:58

Hej igen! ..

* Nymålade naglar , nyduschad, pluggat ( ska plugga mer ) , ska snart lägga mig o packa gympakläder*


Läget ä rätt gött ;)


Imorgon kommer kanske dagens outfit och sminkvideo, vi får se :) 

Godnatt hejdå osv osv ;)


Herra :D 

 

Av My Eriksson Palmqvist - 15 januari 2012 18:45

Här kommer min hemska mardröm :( :


Jag står ute på gården med min älskade bästis Anna Ericsson. 

Vi har med en laptop ut och vi tittar på nyheterna och dom säger att jorden håller på att gå under och det står datum under och det är idag. Hon säger titta och ger mig laptopen!

Jag: O M G !!! Vad ska vi göra!!??

Anna: Dö antar jag ?

Jag: Är du rädd för döden?

Anna: Näe inte så, jag har väntat in det länge

Jag: Avbryts när marken börjar skaka och man ser i typ horisonten att allt brinner upp och kommer närmre och närmre, jag säger typ:

Kom vi springer härifrån!

Anna: Det är ingen idé My, man kan inte springa från döden..

Jag: Vi måste! 

Jag tar Anna i handen och springer men hon släpper och springer mot elden, allt blir i slow motion och jag ser hur hon försvinner och jag vaknar typ där, USCH


Det är inte första gången jag drömmer något sånt, en annan gång drömde jag att jag och min familj åkte till typ månen och jag fick inte tag på anna och jag trodde att hon hade dött men sen kom hon i en raket hon med, typ, men fy vad hemskt!!   

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards