MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 28 januari 2012 23:49

Hejsan svejsan. Nu sitter anna och jag o dricker te o äter godis, inte så bra blandning kanske men det är fan gött! :D




hihihihihihihiihhiihhihiiihih , vi får hämta madrassen som är ute i förrådet sen också, hehhhee

ska väll lägga oss typ snart, men vi får la se hur det blir med de. åh nej det är söndag om 6 minuter -.-


tråkigt med söndag , JÄÄVLAR VAD GÖTT DET VA MED GEISHA NU HÖRNI :D 


Men detta KANSKE BLIR DET SISTA INLÄGGET


Hejdå!! ;D

Av My Eriksson Palmqvist - 28 januari 2012 15:32


 

Av My Eriksson Palmqvist - 28 januari 2012 14:06

Hej , jag har lust att ändra min bloggdeisng, behöver era tips och åsikter om hur det ska se ut, så kommentera kommentera o kommentera nu!!

Av My Eriksson Palmqvist - 28 januari 2012 13:51


 
 

Av My Eriksson Palmqvist - 28 januari 2012 13:34

Hejsan svejsan på er allihopa, en del kanske inte kan se min videoblogg som kom upp igår, vet inte vf det ska krångla hela tiden men det ska väl ordna sig.


Anna och jag kom hem från affären typ nyss, vi köpte godis, som vi ska ha ikväll när vi ska kolla på The Desent 1 o 2 och the house of wax, VÄRLDENS BÄSTA FILMER :)


   


Ha en bra lördag, puss hejj :D


Av My Eriksson Palmqvist - 28 januari 2012 11:34

Godmorgon bloggen. Anna och jag vaknade typ nu. Det var rätt kul på pax igår. Fast 2 killar var rätt jobbiga" Och Anna tappade bort 40 spän, typ tappade dom eller nåt. Men annars var det kul.

Temat igår var "Minuten-tävlingar" Men Vi var inte med. Hhehe. Fega vi äär ;D


Idag ska vi handla godis och sen dra hem till Anna o kolla massa film o jag ska ju sova över där, så det är ju rätt chill. 

Men sen är det ju SÖNDAG igen -.- AAAHHH, hatar söndag-kväll för det är liksom "sista lediga dagen"

Vet inte om jag tar med datorn till henne men om jag gör det så kanske det kommer uppdateras lite mera, vi får se!


Men ha det bra så ses vi i framtiden, hejsvej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards