MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under januari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 19 januari 2012 20:20

Nejmen hallå på er! Hoppas ni mår bra! Det gör i alla fall jag :)

Kollar på sminkvideor :) Det är kul det. 

Om det inte händer något annat ska jag eventuellt åka till Kristinehamn och sova över hos Linnea med Alexandra.

Kommer bli kul och så blir jag hämtad på lördag av pappa så ska vi åka skidor och ha det kul :)

Kommer nog bli bra. Klar med läxorna nu också :D "Gött" Och nu ska jag väl typ softa lite innan jag lägger mig. 

Hejdå :) 

Av My Eriksson Palmqvist - 19 januari 2012 15:44

Kom precis hem från skolan, ska snart börja med mina läxor, SO o NO.

Vi började för typ 2 dagar sedan med ortodoxa kyrkan och vi ska ha en sammanfattning i morgon! :S

Sedan ska vi läsa några sidor i fysik-boken osv osv :P

Haha. Ska till pappa i morgon också, blir nog en skidhelg :D

Hehehehehehe ;))

Och.. ja, mamma fick dessutom sin iphone idag :)

Men nu ska jag plugga, ha de bra o glöm inte, o fråga på frågestunden som till o med finns nu xd 

och omröstningen o kommentera, o läsa blöggen ;D

Pusshej :)

Av My Eriksson Palmqvist - 18 januari 2012 20:10

Hej bloggen  , har lugnat mig lite nu (eller ja hur man ska säga xd )

Har inte pallat göra läxor idag. Men i morgon är det nya tag! :)

Och då ska jag fortsätta med min mössa som jag stickar :D kommer bli kuul :D

Kollar på sveriges mästerkock nu så kan nt skriva mer nu, puss på er ;)

...

Av My Eriksson Palmqvist - 18 januari 2012 18:37

Jahapp , kom precis hem från mötet. gick väl sådär åt skogen. 


Skolan idag var väl bra palla nt skriva nu, kanske sen om jag har lust. Hejdå. 

Av My Eriksson Palmqvist - 17 januari 2012 21:36

Gjorde ett videoinlägg men jag pallar nt vänta o lägga upp det, kanske kommer upp i morgon kväll istället xd

Men godnatt!! <3

Av My Eriksson Palmqvist - 17 januari 2012 15:45

Hej , det funka inte o dela på fb grejs så jag skulle bara säga


FRÅGESTUND PÅ G SÅ FRÅGA PÅ NU!!!

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards