MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under januari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 13 januari 2012 15:16

Hej Bloggen ! Vi åker snart till Hjo och får hoppas det går bra, med tanke på fredag den 13 idag :S men om jag kan gör jag nog ett inlägg lite senare så ni får ha det bra allihopa :) Hejdå :)

Av My Eriksson Palmqvist - 12 januari 2012 21:24

Mamma och jag sitter i soffan och tittar på TV ..


Jag: Det är den 12 idag va ?

Mamma: Ja

Jag: Okej..


Det går en halvminut


Mamma: "Skvatt som fan" DET ÄR FREDAG DEN 13 IMORGON!

Jag: Ah juste, får se om vi krockar och dör imorgon då?


Hahaha, Det tror jag inte men iaf   Haha

Ska snart lägga mej så godnatt    

Av My Eriksson Palmqvist - 12 januari 2012 19:42

Hejsan svejsan provade bara göra ett inlägg på mobilen :)

Av My Eriksson Palmqvist - 12 januari 2012 18:59

Tjaa , Whatzuup ?   Haha. Har precis ätit och har superlust att blogga!

Men jag fick en kalender av morsan igår tror jag det var, som kan vara bra o ha eftersom

jag glömmer saker typ hela tiden  

Hehehehe. Spanska prov på måndag  

Och jag fick inte så bra betyg på engelskaprovet heller så jag antar att jag måste plugga mkt på spanska :P

Men nu sitter jag i köket och tittar på andra avenyn eftersom jag har alla 3 sesonger på min dator :D

Roooligt :) Men nu har jag väl inte så mkt mer o säga så Hejdå!!

Bjuder på en normalful bild på mig som jag tog nyss + en bild på min kalender :)

     

Av My Eriksson Palmqvist - 12 januari 2012 16:15

Hejsan svejsan! Första inlägget på denna blogg! Hihi!


Kan typ ingenting på bloggplatsen men jag får väl lära mig   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards