MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under januari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 30 januari 2012 20:04

Bajs bajs bajs bajs bajs











Jag har bara fått en fråga på frågestunden på typ 2 veckor, nu blir jag besviken :(


Frågan var "Brukar du måla ögonbrynen"


Nej, för om jag gör det ser jag sjuk ut eftersom jag har så ljusa menar jag.


Men nästa frågestund förväntar jag mig mer av er.

Av My Eriksson Palmqvist - 30 januari 2012 16:27

Hej bloggen. Internet dampade i går så jag kunde typ inte blogga något mer igår. 


Jaja, men jag har varit i skolan, gympan var hård, vanliga tråkiga dagar. Har inget o skriva.

Men skulle typ bara säga hej!


Nu har ni ju iaf fått trailerna på mina favvo-filmer :D


Hihiihi :D 

Bjuder på en bild på mej ;D

 

Av My Eriksson Palmqvist - 30 januari 2012 16:09


Trailern på Frozen :D <3

Av My Eriksson Palmqvist - 29 januari 2012 16:28

Hej bloggen. Vill inte lägga upp bilder just nu, ser fortfarande morgontrött ut, och klockan är liksom halv 5, haha sämst!


Hahhaa, såg just min bästis klipp i (senaste klippen) Heheheh. Nejmen nu är mitt godis slut :(

Det käns som om mitt hår är gansla lyckat för nutid, för om Anna sover med blött hår blir det skitkrulligt på morgonen, men som tur är har jag spik-rakt hår naturligt :D För JAG tycker inte det är så himla fint med lockigt hår.

Men nu sitter vi o lyssnar på musik. (Italobrothers) Dom är jättebra :)


IDAG har vi kollat på Frozen. (Sorglig film) House of wax (Skräckis) Och igår The Desent (Skräckis) 


Dom är jättebra tycker jah ;D


Frozen:

Dom ska åka skidor (2 killar och en tjej)

När dom åker sista gången har dom blivit tillsagda att dom inte åker en gång till men domm stänger av liften när dom är mitt i backen med liften och dom är JÄTTEHÖGT över marken, och den enda tjejen är ihop med killen som hoppar ner och ska försöka hämta hjälp men han bryter båda benen och han kan inte göra någonting , sedan kommer den vargar och äter upp honom. Och han skriker typ till sin kill-kompis (LÅT HENNE INTE SE; LÅT HENNE INTE SE)

Och killkompisen håller för ögonen på henne medans hon gråter, skriker och vill kolla, sedan dagen efter säger tjejen att hon har en hundvalp hemma som förmodligen kommer svälta eftersom dom sitter där.

Och eftersom det är söndag måste dom sitta där i en vecka ifall som ska vänta tills dom släpper ut dom. 

Men det går ju liksom inte. Tjejen tappar dessutom vanten, så när dom vaknar dagen därpå sitter hennes hand fast i räcket och när hon får bort handen så sitter skinnet kvar på räcket. När den andra killen (Som inte dog) vaknar på morgonen säger han: Jag trodde jag drömde allt detta. (Fast på engelska) Sedan tar han vägen tillbaka till stegen, men eftersom räcket han hänger i skär igenom vantarna och skär upp hela händerna nästan väntar tjejen där. I Typ ett dygn, men han kommer inte, så hon ska försöka komma ner, lift-korgen låtsnar och är kanske tre meter över marken så hon hoppar och när liften låtsnar helt får hon den på foten och typ stukar den, så hon ålar ner för backen, när hon är hälften så långt ligger massa kroppsdelar på marken, vargarna hade alltså ätit upp den andra killen också, dom står och äter där men hon lyckas ta sig förbi, hon kommer till vägen så kommer en bil som hon liftar med. Gubben säger typ såhär: Det kommer bli okej, allt kommer bli bra, men när hon hör det förvrängs rösten till hennes pojkväns röst som sa: Allt kommer bli bra gumman, du kommer inte dö såhär, allt kommer bli bra. 

Precis innan han hoppar ner. Sedan är den typ slut. Man börjar nästa grina där :(

USCH vad sorglig. Att killarna dog alltså. :( Frozen <3                                                     


The Desent 1:

Denna film handlar om 6 tjejer som heter: Becca , Sarah, Juno, Holly, (En lillasyster) och Beth. 

Dom brukar vara ute på äventyr lite då och då. Och när dom kommer hem från en resa så dör Sarahs dotter när dom krockar påväg hem från en sjö. Sarah vaknar på ett sjukhus och springer in i famnen på Beth och hon har glömt vad som hänt så Beth berättar. 1 år efter det ska dom på till en grotta och undersöka för att försöka få Sarah på bättre humör. Men Juno säger att det är en känd grotta fast det är bara hon som vet med sig att ingen har varit i grottan förut och att hon ville att dom skulle upptäcka grottan, och det får inte dom andra reda förns massa stenar har blockerat vägen tillbaka så om det inte finns en väg ut i andra enden kommer dom inte ut. 

Sarah tycks se massa varelsen i den mörka grottan men de andra tror henne inte. Till slut när hon ropar "Är det någon här?!!" (För att se om det var en man (dom hon trodde att det var )) 

Så kommer den något jävla monster bakom henne som försöker äta upp henne. Och så ska dom försöka ta sig igenom grottan utan att bli uppätna av dom där äckliga sakerna. Dom är blinda och jagar genom att lyssna. 

Juno håller på att brottas med ett monster och Beth ska hjälpa henne men Juno tror att det är ett monster och hugger (den vassa saken) i henne istället, så där dör hon. Sedan tror Holly att hon ser dagsljus men det är inte det så hon ramlar ner i ett hål och bryter benet, hon blir så handikapp att hon också blir uppäten. 

(Lillasystern) ska komma över till ett ställe men hon når itne en grej så där blir hon uppäten. 

Sedan blir becca uppäten när hon bli ivägsläpad. Och när Sarah hittar ett halsband som är Junos som det står "Love eatch day" på så fattar hon att Juno och Sarahs man har varit ihop (Otrogna) Då hugger hon nån grej i benet på Juno och springer ut ur grottan för hon hittar utgången. Sedan är The Desent 1 Slut!


House of wax:

i början av filmen ser man att en kvinna har en mask som hon häller vax i , och håller koll på sin son som heter vincent när han äter frukost (Han kanske är ungefär 7-8 år) Sedan kommer hennes man insläpande med henne andra son som heter Bo som spratlar och skriker, när dom ska sätta honom i stolen så sparkar han ner masken med vax i på golvet så den går sönder. Dom tejpar händerna på honom och benen så att han ska sitta still, och hans handleder börjar blöda för han håller på att försöka få bort händerna ur tejpen men det bara blöder och blir märken. 


Sedan kommer NUTIDEN i filmen. Då är det 6 andra ungdommar som ska ut och tälta över en natt pga att dom ska på en fotbollsmatch dagen därpå. Dom heter: Nick , Clair (Dom är tvillingar) Blake , Paige, Dalton, och Wade.

Och på natten kommer det en bil som bara står där och åker sen. Under natten kommer den någon och tar deras kamera medans dom sover och filmar dom (Vincent) 

När dom vaknar dagen därpå hittar dom inte deras kamera och Paige, Blake, Nick och Dalton åker mot fotbollsmatchen men deras bilkö lossnar inte så dom vänder och ska hämta upp Claire och Wade som ska tag på en fläktrem som gick sönder. Dom går in i en kyrka där en man står i en begravning och ber honom om en fläktrem och han säger att han kan fixa en. Så dom väntar där tills han kommer med en. Dom går in i "The house of wax" Som Vincent har fixat medans dom väntar och där är bokstavligt ALLT av vax. Sedan kommer killen som skulle fixa fläktremmen (Bo) Och när Wade och Bo är inne och ska på toa medans Clair väntar i bilen så släcks rummet där Wade är och Vincent kommer och typ misshandlar honom och tar honom till sitt (Vaxrum) Han sätter honom i en ställning han vill ha honom i och sprutar vax på honom, och ställer sedan ut honom i museumet. 

När Bo kommer ut till Claire ser hon att hans bil var den som var på capingplatsen dagen innan. Och Bo och vincent har ju riggat upp hela staden i vax utan att ungdommarna märkt det. Staden ligger inte ens på kartan längre för den har legat öde i 10 år. När Bo och Vincent föddes (Var dom tvillingar och seamesiska) Och deras pappa delade på dom själv. Och när dom blev stora blev dom helt CP. Fast Vincent lite av en konstnär. När alla har fattat alltihop så blir alla förutom Claire och Nick mördade, dom tänder eld på House Of Wax och det smälter, dom får dessutom död på Vincent och Bo. Och poliserna kommer när dom ser all rök. 

Sen är den typ slut. Den är iaf skitbra :D



Det var dom filmer vi såg. Kanske fixar trailerna på dom, hejdå ;D 






Av My Eriksson Palmqvist - 29 januari 2012 12:13

Tjatja , :D Anna o jag gick typ upp nu, är fortfarande nöjd över min rosa panter-tema , men vi har också ätit frukost och jag ska väl hem i eftermiddag typ eller nåt. Tråkigt med söndag men så är väl livet får jag anta säger vi. 


Just nu kollar vi på frozen (en film) som handlar om typ att dom fastnar i en skidlift och inte kommer ner typ eller nått. 

När jag kommer hem ska jag väl typ göra spanskan, men vi får se hur det blir. Ny vecka på gång som käns förjävligt, palla inte med skolan / gå upp tidigt , håller fan på o dö när man ska gå opp , nejmen vi hörs sen, byebye <3

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards