MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 13 januari 2012 19:51

Vad fina vi är :D


     

Av My Eriksson Palmqvist - 13 januari 2012 19:45

Heej! Jag vet att min blogg är rätt ny, men om jag skulle fortsätta i den här stilen och göra saker som ni röstat på i min omröstning , vad skulle ni tycka om min blogg då? 


Kommentera erat svar ä ni snälla :D  

Puss :)


 

Av My Eriksson Palmqvist - 13 januari 2012 19:07

Hej bloggen! 

Nu är vi i Hjo och vi har kommit in i stugan och ätit mat osv och stugan var jätteliten! xD


Haha , men i morgon ska vi till kenneths syster och fira kenneths bror och sedan på söndan ska vi hem igen. 

Måååååste träna på spanskan också! hehehehehehe, men vi får s hur provet gåår :)


Just nu väntar jag på att The Voice sverige , det är bra det :)


Men nu har jag väl inge mer och säga så hejdåå :)

 

Av My Eriksson Palmqvist - 13 januari 2012 15:16

Hej Bloggen ! Vi åker snart till Hjo och får hoppas det går bra, med tanke på fredag den 13 idag :S men om jag kan gör jag nog ett inlägg lite senare så ni får ha det bra allihopa :) Hejdå :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards