MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under januari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 27 januari 2012 14:50


Denna bild skulle upp igår men den dampade då :P  

Av My Eriksson Palmqvist - 27 januari 2012 07:43

 


Den andra bilden kommer sen ;) Den har lite ADHD nu :)

Av My Eriksson Palmqvist - 27 januari 2012 07:36

Godmorgon på er nu sitter jag i soffan och mobilbloggar , ska snart till skolan. Så jävla gött med fredag btw, när jag kommer hem eller nu ska jag fortsätta ladda upp mina videos som ska upp på youtube ;) per morberg och videoblogg bland annat men ni får ha det bra så hörs vi kanske efter skolan, Hejdå på er!

Av My Eriksson Palmqvist - 26 januari 2012 19:54



Vad 

Skulle

Livet

Vara

Utan


Musik ? , Kompisar ? Och familj ? Det skulle inte vara kul utan det, men hehheheh det finns mkt mer saker som är viktigare än musik till ex. men jag skulle bara "Hemma hos mig dunkas det musik både inne på my room och mattias room ;)

Älskar dessutom min mössa :3 (har den inte i skolan , bara hemma)%3

Av My Eriksson Palmqvist - 26 januari 2012 19:25

Gjorde en videoblogg men det går ju för fan inte o ladda upp, shit vad jag irriterar mig, dessutom går det vrölsegt (ursäkta värmländska) på youtube när jag skulle lägga upp en video, men vadfan  , gaaaaah


VILL HA EN NY DATOR ALLMÄNT, MIN ÄR JU SÅ JÄDRA SEEEEG :( 

Av My Eriksson Palmqvist - 26 januari 2012 14:30

Jag har kommit hem från skolan. fick sluta tidigare pga av vi inte att någon SO lärare så vi fick gå hem. 

Mattias kommer snart btw :)

Kaaaaanske kommer en videoblogg sen ;)

Puss hejj ;)



*glöm inte frågestunden*

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards