MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under januari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 23 januari 2012 12:06

Vet tyvärr inte varför inte hela sminkvideon kom med :(

Av My Eriksson Palmqvist - 23 januari 2012 09:41

Hej bloggen. Ni undrar säkert varför jag skriver 20 i tio på morgonen, men jag ligger hemma med sjukt ont i magen och huvudet. Vaknade av att jag höll på o spy, så jag stannade hemma. Saknar mina tjejor i skolan jättemkt. 

Men om jag inte mår illa i morgon ska jag få träffa dom sötisarna då :D <333

Men vi har ju prov/läxa på spanska till onsdag.. jävlar va kuul!! :D ... not -.-


Men jag bloggar helt klart mera sen, bye bye!! <333333

Av My Eriksson Palmqvist - 22 januari 2012 17:28

Hej bloggen. Här skriver jag och längre ner kommer ett klipp där jag berättar ungefär samma sak för dom som inte orkar läsa, idag har jag kommit hem från pappa, vi var ute och åkte skidor och hade kul, saknar dessutom fredagen/lördagen när jag sov med mina tjejor :3 Va fett kuul!! xD Haha 

www.facebook.com/photo.php?v=2476041672596 

Där är typ ett bevis ? xD Om de går o kolla ;)

Men ahja ha de bra :D


 

hej

Av My Eriksson Palmqvist - 21 januari 2012 23:28


 

Av My Eriksson Palmqvist - 21 januari 2012 16:09

Hej bloggen. Hade en underbar sleep-over hos Linnea med Alexandra inatt!

Var skitkul !! :D

Vi kom dit, Linnea åt, vi fixade oss, gick till maxi, rejsade kundvagn där inne o handlade massa godis :D

Sedan gick vi hem, lämnade godiset och smakade lit popcorn, sedan drog vi till lekparken och hade askul där när det var kolsvart, gick sedan hem och satte på en film och hade det fredagsmys med chips, dipp, lösgodis och popcorn + cola, mmmmmmmuuumms :D

Så tack Linnea och Alexandra, Älskar er koompisarr :D <33333

Av My Eriksson Palmqvist - 20 januari 2012 14:52

Hej bloggen , kom precis hem från skolan , ska packa och sedan dra till Linnea och sova över, kommer bli men jag kommer nog inte kunna blogga men vi hörs nån annan dag hejdåå!!!

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards