MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under februari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 2 februari 2012 21:24


Flumm videoinlägg ;D

Av My Eriksson Palmqvist - 2 februari 2012 15:56

Hejsan svejsan! :D Kom typ hem precis från Gustavs vik, det var jättekul :)

Åkte rutchkanor och toaletten som det kallas osv osv, vi köpte en hamburgare, dessutom en glass till efterrätt :)

Gotti ;)

Men jag fick ganska ont i huvet efter, höll på o somna i bussen med xD

Men nu har jag duschat igen här hemma, fick inte plats med shampoo i väskan så jag fick duscha hemma istället :)

Och nu sitter jag här i min one piece som jag gjort själv och tittar på"I taket lyser stjärnorna"

Ska kanske plugga mera SO sen om jag kommer ihög, men.. ja, det var väl typ dee ;)


Hejdå! :) 

Av My Eriksson Palmqvist - 1 februari 2012 18:40

Nejmen tjabeliboba på er allihopa! :D Nej jag skoja lite bah, har gjort lite på SO:n, vi får väl se hur det går på provet, men jag ska träna mer i morgon, som jag säkert kommer glömma ^^

Men det ska väl bli kul på Gustavsvik imorgon :D Med Anna, Cornelia o Amanda :)

har inget o säga direkt, tyckker synd om Lisa som fick ett sudd i ögat idag :(



Men jag får GÅ till bussen i morgon :( Till örebro alltså , tråk, men ahja, får se om dom hämtar mig efter.

detta blir ett väldigt rörigt inlägg känner jag. men jaja, Vi får väl ta o se vad det blir för skräp av detta ?

De va cirkelträning idag på gympa, fyfan.. jobbigt men ändå inte :s

Har iaf haft kul i skolan idag med bästa Alexandra, Linnea o Michelle, love you !!

Bäste vännera i världa ;D (värmländska)


jajajajajajajajajajajajajja nu ska jag slute o tjate, herraaaa ;)

Av My Eriksson Palmqvist - 1 februari 2012 18:36

Dagens hiss blir:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 Att träffa kompisarna i skolan igen ;D 

Av My Eriksson Palmqvist - 1 februari 2012 16:49

Kom hem från skolan för ett tag sen, måste plugga SO, orkaaaa nt! -.- (prov på fredag ---...---'''

Av My Eriksson Palmqvist - 1 februari 2012 06:25

Godmorgon finisar! Klockan är just nu 06.31 och jag ställde klockan tidigt som vanligt ;)

Drog till mig datorn som låg på nattbordet eller vad det heter xD

Man säger ju typ nattusbordet men så heter det ju inte i alla fall.. Håller iaf just nu på att pissa på mig :S

Lyssnar också på Ulrik Munther :3 Han är sååå bra.. och skitsnygg :D Hhehehheheh ;)

Jag blir värsta ledsen när folk säger att han är dålig eller ful.. jag bah: näeee ;'( 

haha xD Besatt?.. Yep.

Nejmen idag blir det väl skola, kommer väl bli bra med det, får skjuts idag med ;D JIPPI.

Vi har cirkelträning på gympan, faen vad jobbigt, har fortfarande träningsverk sen i måndags då vi skulle göra indianhopp, situpt, armhävningnar, springa så fort vi kunde osv osv osv, JÄVLAR vad jobbigt det var då, så hårt har jag nog inte jobbat på gympan på länge :D Det är ju bra ;)

Men det är väl en helt vanlig dag idag, kommer bli kul o träffe kömpisera :D (Blanda in lite TYDLIG värmlänska) 

Men jag ska väl gå på toa snart tror jag så jag inte pissar på mig xd Hahahaha.

Hoppas ni har det bra! Ses efter skolan :D Pusshejj :)


Ulrik Munther-Lover <3<3<3<3  

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards