MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 6 februari 2012 21:52

Typ godnatt på er!! :D

Av My Eriksson Palmqvist - 6 februari 2012 17:39

Hej hallå! (Inte för det dära behövs i varje inlägg men iaf :D)

Men det började med att jag gick upp, och orkade knappt göra det, ont i halsen osv.

Men jag drog på mig hörlurarna och gick iväg ändå! 

Började med varg-timme eller vad man ska kalla det, och hade vanligt lektioner hit o dit.

Började idag på engelska istället för spanska, (gött)

Och på matten 2 lektioner innan lunch fick jag jätteont i magen :(

Jag trodde att det var pga att jag var hungrig men det blev värre efter lunch och jag mådde illa, hade ont i magen och det bubblade osv.. usch, det var inte kul :(

Sen när jag gick hem så gick det över, så nu mår jag bra, jag vet inte varför jag hade ont i magen, men nu är det ju bättre

så nu är det ju lungt .. vi ska snart äta mat.

Men + är jag väldigt trött på SO. Förra veckan hade vi prov på ortodoxa kyrkan, och idag på den protetantiska, och på fredag på europa-kartan, herre gud asså! :S

Jävla SO, så jävla trött på o plugga SO hela tiden :(

Jaja, men ha det bra, förresten så var videobloggn som kom i inlägget innan detta från igår, bara så ni vet!

Hejsvej! 

Av My Eriksson Palmqvist - 6 februari 2012 17:29

Håll er uppdaterade om ni vill se videoblogg från igår!

Håller på o ladda upp det, så om en kvart/20 minuter så kommer den, håll er uppdaterade!!

Av My Eriksson Palmqvist - 6 februari 2012 07:01

Godmorgon på er! :) Det kanske kommer upp en gammal/ny videoblogg idag om det ni uppskattar ? ;)

Men jag gick upp sminkade mig och typ satte på datorn jävla "nolifer" jag är :D

Haha. Men jag känner mig på bättringsvägen idag i alla fall så det blir väl skola, SO-prov, sluta på engelska o skippa gympan, så ser väl min måndag ut typ :P

Men vi hörs senare idag, hejdå! 

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards