MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 15 februari 2012 16:39

Hej!

Kom precis hem från skridsko-åkningen :)

Tog bilder förut när vi var ute och åkte pulka, här är de ;)

       

Av My Eriksson Palmqvist - 15 februari 2012 11:47

Hejsan svejsan!

Idag är det onsdag , som innebär studiedag.

Det var jättekul igår, va med Alexandra o Simon. Fast det var lite kallt när jag blev doppad i snö typ 3 gånger av mig själv och 1 gång av Simon ? xD

Haha. Alexandra butta jag ner i snön några gånger också.. kanske blir repris på fredag.. vi får se ;)

Men det var iaf kul igår, ville inte ens gå hem.. haha xD

Men idag ska vi kanske åka skridskor, (min familj)

Haha.. Kommer väl också bli kul, och på fredag o lördag kommer det bli skitkul hos Alexandra o på pax med Linnea o Alexandra.. Kommer bli awasome :D

Men förlåt att jag inte bloggade igår, va iskolan, hem, duscha, äta, pax, hem, sova.

Så såg min dag ut igår så att.. hade inte tid, orkade heller inte sätta på datorn hahaha xD

Men det var väl inte så mkt mer, hoppas ni har det lika bra :)

Hejsan hoppas, ses nån annan gång :)

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards