MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 12 februari 2012 20:26

Hejsan svejsan allihopa! :)

Just nu kollar jag på SvampBob fyrkant :3

Imorgon är det skola igen och det är väl kul att träffa kompisarna igen ^^

Men annars har jag inte så mycket att säga.

Förut så sa Moa typ såhär när hon fick sin dricka:

Moa: Det är ganska mycket Kol och syra i drickan va mamma??

Mamma: Ja det är mycket kolsyra i.

Moa: WOW, Vilken smart hjärna jag har som vet det!

haha xD Söt :D

Vi var också och åkte skridskor idag vid OK typ, det var kul för Micke lärde sig ^^

har dessutom färgat om mitt hår idag :)

Kul ;)

Dom som har mig på fb har nog sett bilderna på det redan men dom som inte känner mig har bilderna här :3

 

 

Inte så stor skjilnad, men alltså, min färg hade gått ur och blivit orange förut, och nästa gång jag färgar ska jag nog inte ha lika ljus röd så det inte blir så himmla oraget ;)

ha det bra så hörs vi imorgon, godnatt hejdå ;)

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards