MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 11 februari 2012 18:59

Hejsan svejsan allihopa :)

Jag kom hem från Kristinehamn typ nyss, va på maxi och handla godis till ikväll :)

Och mamma sa att ulrik munther är med på melodifestivalen idag, så det måste ju kollas ofc ;)

Synd att jag nt kunde va med nån idag, typ en astråkig dag idag men .. så var det med de..

imorgon har jag inga som helst planer, så det blir väl att sitta hemma vid datorn.. kul-.-

eller kanske färga håret om jag inte gör det idag.

Har varit dåligt med bilder för tillfället dessutom men jag har inte orkat tagit bilder men här kommer en iaf ;)

 

Av My Eriksson Palmqvist - 11 februari 2012 14:27

Godmorgon godmiddag goddag 

Idag har jag inte gjort så mkt, men kanske kanske kanske ska färga om mitt hår i samma färg jag har i fast den gått ur.

Får se ;)

Men annars har jag inga planer alls, bara vara hemma och chilla :D

Jaja, ni får ha det awasome, hejdå ;D <33

Av My Eriksson Palmqvist - 11 februari 2012 00:09

Tja, kom hem från pax typ nu, trött som fan, har typ skrikit "DONT STOP BELIVING" journis låt, det var det alexandra sjöng 100 meter ifrån mig när vi skulle mötas för att kolla om det var jag, om jag fortsatte på låten var det jag, och det gjorde jag, hhaha, har haft rätt kul idag :)

Tack vare Alexandra Larsson.

Puss på dej bästavän! Ha en bra fredag/lördag

hejdå! :)

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards