MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 5 februari 2012 17:06

Hejsan :)

Nu är jag hemma igen då :P

Har typ inget att göra just nu.. men skitsam, hoppas ni har det bra, jag har fortfarande

ont i halsen, får se om det blir skola imorgon :/

Men hejdå!

Av My Eriksson Palmqvist - 5 februari 2012 15:15

Usch, vad jobbigt det är när man är förkyld. Halsen börjar gå över.. men alltså.. jag låter så himmla tjock i halsen D:

Ahja, nu sitter jag och kollar bloggar, om ni antecknar ? Nejmen.. ibland när man inte har något vettigt att säga

blir det så att man bah: Antecknar ni eller?, eller en sådan ironisk kännsla, men jag la nyss ut på fb att dom får skriva sin bloggar, och .. ja, typ så. Pappa håller på o värmer mat i ungnen också :)

Gött :)

Nisse sitter just nu och spanar ut över gatorna där det kan hoppa små skator eller något :D

haha, gjorde en liten bild på det ;)

 

Och vad tror han att han håller på med på den här bilden ? (tog den typ nyss)

Och nu sprang han till fotöljen och tvättar sig och gäspar , haha, han kan inte bestämma sig vart han ska va? :D

haha xD  

Av My Eriksson Palmqvist - 5 februari 2012 11:18

Hejsan svejsan! Det är nu söndag, och jag har fortfarande lite ont i halsen, men det är rätt lugnt. 

Pappa är också sjuk, och han kräktes förut och jag vet inte om han har magsjukan eller vad det är men en sak som är säker att vi inte kan åka skidor som vi sa igår.. tråkigt :(

Men mamma jobbar ju i filipstad så jag åker med henne hem när hon slutat jobbet vid 4 :)

Nisse ligger just nu i en fotölj bredvid mig och göttar sig :D Skitgullig ;)

Suddig bild men ni ser väl lite kanske ? ;)

Lilla Findus-Nisse (Det är så han heter egentligen, men vi säger antingen Nisse eller Findus men som sagt HAN HETER FINDUS-NISSE :)

Han är väärldens sötaste katt! Han är lite speciell också för han pratar och hälsar med en, när man kommer så ställer han sig upp på bakbenen med frambenen på mina ben och säger typ KRR, haha :D

Så man bah: nejmen hej på dig med! :D

hahaha xD Så JÄVLA gulliig :D

Och om man ropar på han så springer han till en och säger KRR.

Han ser lite ut som ett lo-djur på öronen, passar ju bra eftersom stället vi bor på heter Lo-djuret :D

Hhih, och ibland smyger han som en puma, eller tittar som ett lejon, eller sitter som lejon-kungen, vi vet inte riktigt vad han är, han beter sig som en hund också :o

Följer efter en som skuggan osv osv osv osv :D


Men ja ? :D

Kanske ska ladda upp lite gammla bilder på mig ? Eller nåt ? har tråk xD


Haha var bara tvungen att lägga upp den här bilden när Nisse ligger under sommarstugan och slappar :D



Pappa är fotograf på denna bild :D

Gammal bild.

Gammal bild.

       

Gammal bild.

haha gammal bil xD

 

Lilla Nisse :)

   

Random bild.


Orkar inte lägga upp fler bilder men vi hörs kanske ikväll/senare ? :D 

Bra. Hejdå!



My   

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards