MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under februari 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 11 februari 2012 00:09

Tja, kom hem från pax typ nu, trött som fan, har typ skrikit "DONT STOP BELIVING" journis låt, det var det alexandra sjöng 100 meter ifrån mig när vi skulle mötas för att kolla om det var jag, om jag fortsatte på låten var det jag, och det gjorde jag, hhaha, har haft rätt kul idag :)

Tack vare Alexandra Larsson.

Puss på dej bästavän! Ha en bra fredag/lördag

hejdå! :)

Av My Eriksson Palmqvist - 10 februari 2012 16:38

Tja, igår följde jag med Linnea och Alexandra, och vi gick till folkets hus till pizzerian, och köpte pizza, sen drog vi till tjejpax där vi hade rätt kul :)

Och igårkväll pluggade jag arslet av mig på so, det gick ganska bra :)

Idag har jag inte gjort så mkt, blir pax ikväll och hoppas att en person inte kommer, men jag ska väl va med Alexandra.

Ha det bra hejdå!

Av My Eriksson Palmqvist - 9 februari 2012 21:53

Hej, ska typ lägga mig nu och jag kanske berättar vad jag gjorde idag typ imorgon eller nåt tåg, ha det bra Hejdå!

Av My Eriksson Palmqvist - 8 februari 2012 16:46

Tjobba :)

Kom hem från skolan för ett tag sedan, var en vanlig skoldag idag då? :)

Jobbade väldigt bra på svenskan tycker jag själv, och engelskan :) 


Ja, nästa vecka på onsdag så är det studiedag, fyfan vad gött :)

Ahja, jag är sur på mattanterna för Linnea fick ingen mat, dom plockade bort all mat innan hon kom, fyfan vad taskigt!

Så hon var TVUNGEN att köpa en pommfrittalrik, och så, 

Men ni får ha en bra onsdag förutom några personer, så ses vi typ i morgon eller ikväll ;)

Hejdå *peddosmile*

Av My Eriksson Palmqvist - 8 februari 2012 06:53

God morgon! :D

Jag har hista :( Och det gör ont i bröstet när man hostar :(

Vad synd det är om mig, sen är det skriskor idag med :/ Kan nog inte va med..

Men jag bloggar efter skolan ;D

Herrå :)

Av My Eriksson Palmqvist - 7 februari 2012 21:35

Borta i huvudet och flumm

Av My Eriksson Palmqvist - 7 februari 2012 18:43

Hej bloggen , hoppas ni har det bra , mår lite bättre idag, och idag var det skola igen då, det var ganska kul i skolan idag tack vare miNa vänner :) Just nu så mobilbloggar eftersom mitt internet vägrar att fungera , och jag kollar på svampbob fyrkant :D Hahahaha Alexandra har typ dött av skratt 123456 gånger pga mina hickar xD haha , till helgen KANSKE jag ska vara med nån kompis , paX blir det iaf :) , men vi får se hur det blir , grattis säger vi till Simon som fyller 16 år idag :)Men ni får ha en bra tisdag så hörs vi imorgon :D

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards