MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under mars 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 3 mars 2012 11:12

Jag tänkte köra igång en frågestund åt er där ni kan fråga hur många frågor ni vill, hur många gånger ni vill och när jag tycker jag fått ihop väl många frågor svarar jag, 

Fråga på!

 

Av My Eriksson Palmqvist - 3 mars 2012 10:55

Godmorgon, nyss hörde jag från pappa till katten:

Findus! Ge fan i de där!

Han gick väl på bordet o slicka i smöret som han brukar göra när inte pappa ser ^^

Nen jag känner lite mer bloggsug i min nu tror jag :D

Hehe, hoppas ni gillade mina meningslösa videor från igår förresten xD

Haha, övertrött, flumm, hade tråkigt osv xD

Haha, då blev det som det blev kan man väl säga :)

Men idag har jag ätit frukost, pappa håller på fortfarande o äter, eller så gör han mackorna vi ska ha med ut idag :)

Jag vet inte, orkar inte fråga eller gå dit o kolla.

Men pappa håller på med mackorna tills vi ska ut och pimpla och åka skridskor osv..kommer bli askul! :)

Kommer vara ute typ hela dagen och eftersomm pappa har ett nytt objekt till sin kamera som gör att man kan soma

dubbelt så mkt än med det gammla, och det är mega kul så idag ska ja ta o fota! :D

"som grädde på moset" USCH vad jag hatar det uttrycket, tänkte slänga in ett utryck såhär nu efter det jag skrev

men då kom jag o tänka på det fulaste ! "som grädde på moset" haha man HAR inte grädde på moset, fyfan vad äckligt de tlåter iaf :S

Mjölk går väl an men inte grädde för faen :S

Ahja, idag ser jag ut som en trasig stövel som har magsjuka ungefär :D

Håret ser ut som en igelkottsrygg, står uppåt, ögonen ploppar snart ur så jag får väl gå med hinkar under ögonen, ne jag skoja men jag är väldigt trött i ögonen idag, även fast jag sov tilltyp nu ^^

Haha, ja men ni fick ju se lite bilder från igår, kommer nog bli liknande inlägg ikväll som det blev igår..

håll er uppdaterade om ni gillade det ni såg i går!

Så får vi höras sen eller snart eller något.. ha de bra! Hejsvejs!

Av My Eriksson Palmqvist - 3 mars 2012 00:04

Hej igen, det har varit ganska mkt bloggande idag eftersom jag inte har haft så mycket att göra, men det har varit mest oserriösa videoinlägg osv :)

Men strunt samma, jag tog lite bilder på Nisse förut när han låg i min våningsäng, på typ cola burkar och mig när jag gör grimasher haha xD (Stavning på grimach ??)

Men i morgon ska väl jag o pappa ut på nya äventyr och sånt :)

Kommer bli kul :P

Orkar nog inte lägga in bilderna och visa..

men nu kom nisse och gick förbioch prata :D

Så jäkla söt! xD 

Älskar den lille gössen ^^ Men ni får ha det bra så ska jag sova snart! Godnatt! <3

Av My Eriksson Palmqvist - 2 mars 2012 22:13

 

Synd man inte har ögon i nacken när katten klättrar i bakgrunden i min våningsäng xD 

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards