MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under mars 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 5 mars 2012 15:30

Hej, jag sa ju att jag skulle blogga mer igår, men datorn gick sönder igår men nu funkar den igen, CP?

haha, men vet ni??..........




.

.

.

.Jag fick ÖVERSKÅP idag ;D

Betyder mkt för mig o få ha överskåp xd

haha, Linnea o Alexandra också .D

Skitkul, och EVENTUELLT ska Linnea o Alexandra sova hos mig till helgen :)

Ruuligt :)

Men skriver mer sen (om inte datorn går sönder idag igen)

Glöm inte o fråga frågor till frågestunden ;)

Av My Eriksson Palmqvist - 4 mars 2012 17:42

Tja!

Blev lite senare inlägg än va de brukar, för jag har inte haft ork tidigare idag för jag spydde inatt och sånt så det var inte så kul :S

Just nu mår jag bättre och är ny-duschad och trött ^^

Lägger mig kanska tidigare idag, skola i morgon också, haha, men nu ska jag gå ner o va lite social så skriver jag mer sen :P

Av My Eriksson Palmqvist - 3 mars 2012 20:04

Bilder från kvällen :)

       

         

Fula bilder osv men hade tråkigt och man får väl ändå bjuda på sig själv ? :D

Av My Eriksson Palmqvist - 3 mars 2012 19:15

Nu får ni en ful bild på mig som jag tog förut när jag haade tråkigt xD

Förresten går pappa o pratar danska om sin mat han gör, inte för att han kan danska men det låter som det :S

 

Av My Eriksson Palmqvist - 3 mars 2012 18:32


.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.


.

.

.

.Jag hat tråkigt, har inget att göra eller någonting

H

HJ

HJÄ

HJÄL

HJÄLP

HJÄLP M

HJÄLP MI

HJÄLP MIG

HJÄLP MI

HJÄLP M

HJÄLP

HJÄL

HJÄ

HJ

H

HAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHA

Jaja, men jag har tråkigt nu här :(


Sämst rubrik men ändå :S

Av My Eriksson Palmqvist - 3 mars 2012 18:20

Min katt är rädd för damsugaren, han gömmer sig just nu i fotöljen och håller stenkoll på damsugarn! xD

 

Av My Eriksson Palmqvist - 3 mars 2012 17:53



 




Ursäkta att min pappa kommer o petar näsan mitt i klippet xD

Av My Eriksson Palmqvist - 3 mars 2012 17:40

Hej! Vi fick 1 fisk, och det var en superliten aborre :P

Som Nisse ska få i morgon :)

Och vi fick massor av bra bilder på ekorrar, ute på isen, landskap, osv osv

men bilderna är för stora så det gick inte att lägga upp :'(

Buhuuu ;(

Jaja, men vi va ute på isen och åkte skridkskor och fiskade och hade det gött ^^

Snart kommer ett videoinlägg dessutom.. håll er uppdaterade! ;)

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards