MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 2 mars 2012 22:13

 

Synd man inte har ögon i nacken när katten klättrar i bakgrunden i min våningsäng xD 

Av My Eriksson Palmqvist - 2 mars 2012 18:06

Tjena hallå!

Det var ett tag sen som jag bloggade på riktigt.

Men under veckan så har jag sovit över hos Linnea, och vi bakade chokladbollar och ramlade på isen ute och gick promenader, gosade med hennes hamster och spelade plockepin typ :)

dagen därpå som jag var där gick vi runt i hennes om råde fast LÅÅÅÅÅNGT bort, det var jätteskönt och gå typ en mil :)

Sedan när jag åkte hem så sov jag hos Anna , och vi hade kul osv osv ^^

Och nu är jag hos pappa och vi var ute på isen och pimplade och åkte skridskor och det var kul, Nisse fick en aborre som vi fick dessutom, eller vi fick 2 men han fick äta 1, dom va ganska stora så han behövde bara 1

Pappa har köpt ett nyss objekt till kameran så det är ju kul!! :)

Man kan soma dubbelt så mkt nu ! :)

Detta är förra gången jag var hos pappa, vi släppte några såna hära saker för skojs skull :)

Här är bilderna från idag :)

           

 


Haha, en kort uppdatering sålänge får ni!

Hörs nån annan gång! Hejdå! 

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards