MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under maj 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 6 maj 2012 17:57

Hej! jag har kommit på en sak!

Att i detta inlägg ska ni kommentera någonting, som jag ska äta, och det kommer ni få i videoformat, 

ja, dudär! Kommentera något äckligt som du vill se mig äta! xD Bra!

Av My Eriksson Palmqvist - 3 maj 2012 19:49

Hej! idag är det onsdag! :)

Började då med att man vaknar antar jag :P

HAHA. Ahja, gick upp vid 7 , gjorde iorning mig, åt frukost och gick iväg till skolan i det underbara vädret :)

Sedan var jag bara i skolan och efter skolan skyndade jag mig hem, på med bikinin och la mig på våran altan och solade, och hade musik på. Och det har jag väl gjort de senaste tre dagarna så jag är VÄÄLDIGT röd i ansiktet.

Solbränd.se asså. Ahja, här är väl enn bild:

Haha årets första solbränna ^^

Höhö, men ha de good, så hörs vi nån annan dag :)

Herra :P 

Av My Eriksson Palmqvist - 2 maj 2012 20:43




En gammal videoblogg som jag glömt lägga upp -.-

USCH vad äcklig o ful jag är där men iaf :P

Av My Eriksson Palmqvist - 2 maj 2012 20:42

Här är videon från Valborg med Linnea :D

Av My Eriksson Palmqvist - 2 maj 2012 07:14

Hej, sorry för dåligt bloggande, men asså, har inte haft tid. Skolan börjar idag igen också, så jag kanske kommer klippa ihop och fixa av det jag och Linnea filmade på valborg, ni får hålla utkik ;)

Nämen jag är extremt solbränd i ansiktet ! :S

Det var ju så jävla varmt och soligt igår :D

Hähä, och direkt nu idag har vi gympa också -.- HAHAAH

Ahja, men vi hörs sen eller nåt :)

Herra!

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards