MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg under maj 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 17 maj 2012 11:33

Tja! Idag är det torsdag alltså, vet inte ritigt vad jag ska göra idag men.. hittar väl på något?

Eller så gör jag ingenting ? xD HAHA

Ahja, men imorgon så äre typ som tävligsgrejer i skolan som vi ska va med på, ska väl bara hem efter skolan och åka till anna på Lördag eller nåt och sova över, vi kanske ska tälta o fisk aså det kommer bli kul :)

Höhö, men just nu har jag inget att säga, ha de bra så hörs vi sen under dagen :)

Herra :P

Av My Eriksson Palmqvist - 15 maj 2012 13:57

Hej. Kom hem från sjukgymnasten för ett tag sedan. Så nu är jag hemma.

Bara en förändring. Min dator är sönder.

Skärmen startar inte. Samma problem var för ett halvår sedan då vi lämnade in den och nu händer samma sak.

Var äre för jävla skitdator?

Asså, OMG vad sur jag blir. Seriöst- En dator ska ju inte gå sönder 2 gånger på inte ens ett år.

Vet inte när min garanti går ut heller. Får fråga pappa.

Kommer ju bli lagomt kul att spara ihop till en ny eller önska mig en ny när jag håller på att sparar till en ny Iphone nu.

Och dessutom så har jag ju massa bilder och filmer på datorn som jag INTE INTE INTE INTE INTE INTE INTE Vill förlora!


Snart får väl Expert sätta ut en anons som det står:

Hej och välkommna till expert, vi vet inte vart vi fått namnet kommer ifrån men bara så ni vet stämmer det till 0,000000% och kom in i våran sketna butik och köp en dator som inte funkar!


Usch vad jag hatar min datooor! 

1.Går sönde hela tiden

2. Låter som ett flygplan

3. Överdrivet dyr för att vara så dålig

4. Seeg

5. Vissa program får man ominstalera då o då för dom försvinner.


Nejmen gud så kul.. inte.

Av My Eriksson Palmqvist - 14 maj 2012 07:03

Goder morgon i denna sal

Goder morgon i denna sal

Eder önskar vi

Eder önskar vi

Och en underbar morgon-stund

Och en underbar morgon-Stuuuund

Haha inte för att jag sitter i en sal eller önskar någon men jag önskar väl mig och mamma en underbar morgonstund så det passar väl ganska bra ;)

Men idag är det ju måndag om ni inte redan visste det så de som hade glömt det kan ju komma och betala mig för att jag ypplyste er om det ;)

HAHA nej, men jag var skittrött imorse, så jag gick upp klädder på mig och satte mig vid elementet och höll på att somna, bra man känner sig liksom.. HAHA 

Ahja, det är storm här ute just nu :/

Men som tur var får man skjuts av världens bästa mamma! :D

Wihuu! :D AHHAH , ahja, en vanlig skoldag vad jag vet.. får se om de händer nå kul :P

Ahja, herra! ^^

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards