MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av My Eriksson Palmqvist - 20 maj 2013 19:20

OOPS!

Kom ju på att jag har en blogg..

bra minne osv, nejmen fick en kommentar "har du dött ?" typ så jag bah: nejmen nu tar jag tag i det här vet du ;)

Ja, det var ett tag sedan sen sist som ni kanske vet.

Men ja, vart ska jag börja ?

Ifall ni vill följa mitt liv osv så tycker jag att ni prenumererar på min youtube där jag lägger upp klipp osv, mycket mer ofta än vad jag skriver på den här bloggen :P

www.youtube.com/myerikssonpalmqvist/videos

Lade upp en video idagg där jag berättar vad jag stör mig på, och i fredags en video med min pojkvän!

Hihi, ha de bra så länge :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards