MyErikssonPalmqvist

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av My Eriksson Palmqvist - 7 juli 2012 19:27

Här är några b-bilder jag har redigerat för jag har haft tråkigt (:

Vissa coola, vissa dåligt gjrrda, vissa roliga och vissa .. fula.

         

Av My Eriksson Palmqvist - 7 juli 2012 16:53

Hej allihopa! 

Nu sitter jag hos pappa och vi har börjat fortsätta på... ehm, börjat fortsätta?

Haha va ?

Men han hade börjat satt ihop den innan jag kom, så vi fortsatte nu :)

Den är jättefin (:

Den kommer från biltema och sorten heter "YOSEMITE"

Superfin och ser jättego att cykla på ut ;D

Haha. Ni får ställa frågor till frågestunden nu också! :(

Har inte många :P

Ahja. Ni får gärna sprida min blogg till era kompisar om ni gillar den, också mina videos, på typ eran FB och era kompisar (: Skulle betyda mkt för mig om ni gjorde deeeee (:


Jag vill till göteborg :( Underbart där :)

Jag är hungrig! :(

Tur pappa slängt in lite mat i ungna ;D

På tal om mat, jag sa ju igår att jag ville ha majskolvar! Och mamma va så bäst och gick upp till affären... nej inte gick, åkte biiil! och handlade kött , majskolvar och potatisgrateng :D

Fysatan va gött de va asså! :)

Ni får ha de skitdåligt, om ni inte sprider min blogg och ställer frågor till min frågestunden, då får ni ha det superbra :D


Lever ni?

Det gör jag!

Av My Eriksson Palmqvist - 7 juli 2012 14:50

Tjabbeliboba!

Idag ska jag till pappen ^^


Han har köpt en ny cykel åt mä :D

En svart kärringtralla med 3 växlar och korg och hela bajset :)

kommer bli askul o inviga den :)'

Asså, ni som tycker jag är rolig och sånt kan ju sprida mina videos och sånt så är ni supersöta! och prenumerera på min youtubekanal osv osv osv osv ;D

HAha men ja, då är ni bättre än lika bäst som ni redan är :)'

hähä :)

Ahja, vi höreeeeeees (:

Herra!

Presentation


Hej! Jag heter My och hade min blogg på blogspot innan och jag hoppas ni kommer gilla min blogg! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer på min blogg ?
 Bilder
 Videoinlägg
 Vanliga inlägg
 Dagens outfit
 Sminkvideor
 Oftare inlägg
 Nageldesigner
 Teckningar
 Pyssel
 Frågestunder
 Bildspel
 Eget förslag (Skriv frågor om ni ha eget förslag)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards